پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3418
-
الف
+

فراخوان بخش «فیلم ما» جشنواره «عمار» منتشر شد

دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار»، فراخوان تفصیلی بخش «فیلم ما» این رویداد فرهنگی- هنری را در موضوعات مختلف منتشر کرد.

دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار»، فراخوان تفصیلی بخش «فیلم ما» این رویداد فرهنگی- هنری را در موضوعات مختلف منتشر کرد.

به گزارش آی‌فیلم و به نقل از دبیرخانه این جشنواره، در این فراخوان مجموعه‌های مختلف اعم از پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مسجد، مدارس، تشکل‌های دانشجویی و... می‌توانند با داشتن حداقل اطلاعات فیلمسازی و امکانات مثل تلفن همراه و دوربین خانگی، آثار خود را در بخش «فیلم ما» شرکت دهند.

«سفارش‌های مردم به فیلمسازان»، «یک روزِ یک مادربزرگ یا پدربزرگ و یک خاطره»، «اسم کوچه، خیابان یا میدان ما» و «اولین درآمد پدرم» از جمله موضوعات بخش «فیلم ما» در هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» هستند.

جوایر این دوره جشنواره عمار در این بخش عبارتند از: به 5 گروهی كه بیشترین تعداد اثر را فرستاده باشند، هر كدام یک دوربین (در سطح حرفه‌ای) اهدا می‌شود. سوژه‌های برتر، در شبكه‌های اجتماعی جشنواره عمار، جهت پیشنهاد تولید، با فیلم‌سازان، به اشتراک گذاشته می‌شود. آثار حائز اهمیت، به تشخیص هیئت انتخاب، وارد پک اكران مردمی جشنواره عمار خواهد شد. آثار برتر در مراسم اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار معرفی می‌شوند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره عمار دی ماه هر سال و با حضور فیلم سازان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان در تهران برگزار می‌شود.

ص گ / س م 

نظر شما
ارسال نظر